duminică, 1 mai 2011

Convorbirile telefonice cu operatorii GSM

Am primit pe email aceasta lista de conversatii cu operatorii telefoniilor din Romania. M-am amuzat foarte tare si m-am gandit ca este o idee buna sa va aduc si voua zambetul pe buze incepand de astazi.


1.

Client: "Dom’le, eu am scurtcircuitat cartela!!"
Operator: "Cum anume, puteti sa fiti mai explicit?"
Client: "Pai... de 3 ori PIN, dup-aia PUK de nu-stiu-cate ori... si poc!!"

2.

"Dom’le, eu va fac scandal! Si voua si lui! Il sun pe barbatul meu si-mi raspunde una cu nu stiu ce limbi straine... Ce treaba are el cu aia.... cu limbile?"

3.

"Si este cineva acuma pe Chat? Daca intru si nu e nimeni, ce fac? Stau asa, ca Bula, singur acolo?"

4.

"Stii ce am facut cand a scazut semnalul? L-am scuturat, ca eram nervos, si si-a revenit imediat.."

5.

- Ce valoare are factura dumneavoastra?
- Nu stiu, de-aia am sunat la dumneavoastra! Cand stiu ca e gratuit apelul, mi-e lene sa mai deschid plicul.

6.

"Daca sun si eu de aici pana in Italia, imi spuneti si mie cu cat sunt compostata??"

7.

De ce ne dati tarifele in centi DACA ABONAMENTUL E IN DOLARI?!

8.

Era vorba de formula de deblocare a PIN2. Nu reusise sa-l deblocheze.
Operator: "...Si, spuneti-mi, va rog, din ce pozitie ati introdus aceasta formula?"
El: "Pai... din pozitia normala a omului, din picioare."

9.

"Doamna, am un mesaj pe telefon, mi-a aparut o "fata", adica un cap patrat cu un ochi si un nas. Ce fac acum cu fata?"

10.

"....Don’soara, io am scos cartela din telefon si am pus-o pe masa... si am pus ibricu’ fierbinte pe ea si s-a topit..... acu’ ce fac...?"

11.

Operator: "Cu cine am placerea..."
El: "Nu am nici o preferinta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu